Karintia tartományában járunk, ahol az Ossiacher tavat bringázzuk körbe, majd pedig a vadregényes Dráva menti kerékpárosúton a Wörthi-tóhoz érünk....

Az Ossiacher-tó Ausztria 3. legnagyobb tava, amely 501 méterrel a tengerszint felett, 11km-es hosszúságban, a Gerlitzen-hegy lábánál terül el. A tavat körülvevő 26 km-es bringaút az egyik, hanem a legalkalmasabb hely a bringázásra Karintiában.

2019-07-01  -  Mészáros András

Az mesebeli Grüner See tónál járunk, amelynek szépsége nem e világi. ...

A tó amennyire pici, annyira híres, hiszen a NatGeo fotópályázaton egy 3. helyzetes szereplést már elért, illetve számos ismert személy is ellátogatott már ide, e csoda hallattára.

2019-06-28  -  Mészáros András

Alsó-Ausztria legmagasabb hegyét vesszük célba, a Hochkart, ahonnan Skywalk kilátókon keresztül gyönyörködhetünk a meseszép panorámában. ...

Alsó-Ausztria legdélebbi pontján járunk, ahol az osztrákok leghóbiztosabb hegyét találjuk a, Hochkart.  A nyugat-keleti irányba húzódó hegység hosszúsága mintegy 15km, melynek a legmagasabb pontja 1808 méter.

2019-06-28  -  Mészáros András

Ausztriában egy élményparkba érkezünk, amely egy időutazásra hív minket a Mendling völgyi emberekhez, ahol később az utunk egy szűk szoroson fut keresztül. ...

Lassing településén a Mendling völgyben járunk, amely Alsó-Ausztria déli részén található, a Hochkar-hegy árnyékában. Ahová érkezünk egy élménypark, de nevezhetjük Skanzennek is, amelynek bejáratát a 25-ös útról érkezve &eacu...

2019-06-27  -  Mészáros András

Ausztriában járunk, ahol a híres Sölkpass hágó fölötti tengerszemekhez túrázunk, amelyek egymás fölött helyezkednek el. ...

Az alpesi út a Mura-völgyet, és az Enns-völgyet köti össze, legmagasabb pontja pedig 1.788m, ahol a kis kápolna is található.

2019-06-26  -  Mészáros András

A Gesause Nemzeti Parkban található a Palfaui Wasserlochklamm szurdok, amelynek az izgalmas ösvénye hatalmas vízeséseket is rejt magában. ...

A szurdok bejárata a kristálytiszta Salza-folyó mentén található, amit a 23-as útról érhetünk el. A turistaút 1,5 km-es hossza 350 métert emelkedik, ami alatt 13 megállóponton gyönyörködhetünk a szurdok leglátványosabb részleteiben.

2019-06-26  -  Mészáros András

A három ország közös határkövéhez látogatunk el, ahol egyszerre láthatjuk a magyar, az osztrák és a szlovén oldalt is....

A hármashatárkövet a trianoni döntés után, 1922-ben állították fel, közvetlenül a három szomszédos ország találkozásánál, melynek a magyar oldala Felsőszölnökön található, amit csak turistaútról lehet elérni. Ausztriáb&oa...

2019-05-29  -  Mészáros András

Alsó-Ausztria híres szorosa, amiben a 90 m magas Lassingfall vízesés is található, ahol a turistautunk végén egy erőműre is bukkanunk. ...

Az Ötscher szurdokot Ausztria Grand kanyonjának is nevezik, hiszen hosszú és mély szurdokaival, vadregényes vízeséseivel valóban elkápráztatja az idelátogatót, aki a rendkívül jól kiépített turistaösvényen szállhat a szoros fölébe. A vidé...