Spanyolország régészeti helyénél, Empúriesben járunk, melynek a partján egy csodás strand húzódik, érdekes természeti képződményekkel. ...

Empúries, Katalóniában található, mely egy régészeti város, spanyol nevén Ampurias. A kutatások azt támasztják alá, hogy az időszámításunk előtti 6. században görögök éltek itt, melynek akkor neve, Eμπόριον (Emporion), ami kere...

2019-07-09  -  Mészáros András

Costa Brava igazán vad strandjaira látogatunk el, amelyet Katalónia kincsesládájaként említenek. ...

Tossa de Mar-tól dészakra találjuk a Cala Bona-t, aminek a szűk járataiba nem rest behajtani a kapitány.

...
2019-07-05  -  Mészáros András

A világ legnagyobb fából készített kilátójáról, a Pyramidenkogel-ről csodálhatjuk meg az osztrákok legszebb tavát, ahol még egy kis izgalom is vár ránk. ...

Rengeteg érdekes, és izgalmas dolgog ad okot arra, hogy kirándulóhelyként a Worthi tavat válasszuk. Elmehetünk hajókázni, strandolhatunk, kerékpározhatunk, túrázhatunk, remek éttermekben, bárokban, és csodaszép parkokban élvezhetjük a napsütést és a...

2019-07-02  -  Mészáros András

Közép Kréta déli csücskében vagyunk, ahol a sziget hippi partjait nézzük meg: Matala, Red-Sand nudista strand és Kommos....

Mi nem öltöztünk le, de ez nem zavarta őket. Végül is ha hippik, akkor ezen sem kell, hogy fennakadjanak.

...
2019-03-07  -  Mészáros András

Tovább a nyugati parton észak felé. Loucha, Exo Chora, Kampi és Porto Vromi...

Porto Vromi egy kis kikötő, amely tele van érdekes barlangokkal is, minit pl. a Poseidon arca barlang. A vize nagyon hideg, de annál kellemesebb.

A strandolás mellett lehetőségünk van hajókiránduláskora is elmenni, ugyanis minden 20. percben indul hajó a híres Navaggio öbölbe, ahol a partra ve...

2018-06-27  -  Mészáros András

Agalas és Koiliomenos-tól, Agios Leon városán keresztül a Porto Roxa és Porto Limnionas Beach-re....

Mikor megláttam a strandot, de nem is inkább strandnak mondanám, nem tudom, még most sem találok rá szavakat. Azok a filmes helyszínek jutottak eszembe, mikor valaki egy lakatlan szigetre vetődik, és szerencséjére egy földi paradicsomba, ahol egész nap csak fürdik a vízben és pihenteti mag&aacu...

2018-06-25  -  Mészáros András

Az utamat tovább folytatom Bled-be, a híres Bledi tóhoz, ahol megcsodálom a sziklaszirtjére épített várat, illetve a tó szigetén található Nagyboldogasszony templomot....

Sok ember mesélt már nekem Bled-ről, természetesen csak jókat, de nekem még csak most volt alkalmam ezeket megtapasztalni. És mit mondjak...? A "nem tévedtek" szó erre túl gyenge lenne. Nem is értettem, hogy-hogy még csak most jutottam el erre a szép helyre. Miért nem vette...